lørdag den 16. november 2013

Ny udfordring hos Card and Scrap :)


Hos Card and Scrap er der startet en ny udfordring: lav en juletag. Jeg havde desværre dog set det som til en anden dato så mit bidrag kom ikke med i indlægget..Måske jeg skal have nye briller? :) 
Nå men under alle omstændigheder kan jeg vise mig bidrag her :) Jeg elsker at lave tags og synes ofte at de er prikken over i´et på en gave. Så er jeg ligeglad med om modtager smider den ud senere; jeg har hygget mig med at lave den :) 
Her har jeg brugt lidt restepapir et par udstandsninger og et skønt stempel fra Riddersholm :

Så ved du ikke hvad du skal lave i weekenden, så deltag da i udfordringen..man ved jo aldrig om det er lige DIG der vinder :)

Knus
Anette

8 kommentarer:

Heidi sagde ...

Hvor er det bare flot - er det dies du har brugt ?

lam sagde ...

hvor er den fin og ja det er hyggeligt at lave tags

Sivsko sagde ...

Super flot, hvilke die er brugt til sne fnugget?

Unknown sagde ...

Anette du er så fantastisk dygtig, superflot.

Unknown sagde ...

Anette du er så fantastisk dygtig, superflot.

majsan sagde ...

For en flott tag !

nedergaard ( Lissy ) sagde ...

Det er så smukt et tag... så fint med de små snefnug

God eftermiddag, knuss

Annette / aka sagde ...

Hvor er det bare fint og sikke fint stempel med dyr på.
Ja, bare vi hygger os, så må modtagerne gøre med tingene hvad de vil....Kender det godt. Hihi.
En ting er synet , men hukommelsen er vel også god at have .....